onsdag den 17. oktober 2012

Lille spejl på væggen dér


Jeg gik for nyligt amok i Sephora i Illum, og ja, dette er så hvad der kom ud af det. Alt mit andet makeup var enten brugt op, blevet væk eller ganske enkelt virkelig ringe. Jeg er desværre ikke sådan en pige, der kan få sig selv til at kaste 300 kr efter en mascara, og efter min mening er Sephora faktisk overraskende godt til  prisen! Til hverdag er det eneste jeg bruger faktisk mascare, blush og en ovenud fantastisk tush(!!) til øjenbrynene(den kom desværre ikke med på billedet). Jeg har aldrig været fan af pudder, da jeg ikke føler at min hud ligesom bliver kvalt lidt af det (jaja, jeg kender til mineralpudder, men det er STADIG ikke min kop te). Når det gælder festmakeup er jeg heller ikke spor avanceret, men tyr egentlig bare til lidt eyeliner og øjenskygge hvis det skal være rigtig vildt :D Jeg synes sgu det er lidt synd når der bliver givet for meget gas med makeuppen, og det pludselig er den der er i fokus i stedet for ens personlige træk. Mange føler vist, at en speciel måde at lægge deres makeup på giver dem en attitude der siger: "jeg er bare helt mig selv og tør gøre noget anderledes, ja!" jeg ville så mene at det derimod var en slags camouflage, men jaja.. 

Nå, nok om det.. Jeg har også læææænge ledt efter den perfekte parfume, og nu tror jeg faktisk den er fundet! Cleans Parfumer er jo blevet rost til skyerne af alle, men faktisk er denne version den eneste, som falder i min smag. Den er til gengæld også røv god! 

Nu vil jeg få noget tøj på og drible ud i samfundet inden dagen forsvinder mellem mine hænder igen. KYS

Ingen kommentarer:

Send en kommentar