fredag den 22. februar 2013

Comfort zone

Sweatshirt - COS/Nederdel - H&M/Sneakers - Vans/Jakke - Just Female
Sådan så jeg ud i tirsdags. Mine nye Vans gnaver relativt meget, men jeg ved af heldigvis af erfaring at det ikke bliver ved sådan. Billedkvaliteten er heller ikke helt god på de her billeder, men sådan er det når ens eneste mulighed er selvudløser og skarpt lys(derfor ansigtsudtrykket)
Min jakke er en ny én forresten! Har i flere måneder forsøgt at finde en pæn læderjakke, der er til at betale, og så endte jeg sgu med, i et spontant øjeblik, at købe denne. Er faktisk rigtig glad for det nu, da den viser sig at være ganske nyttig under min papirstynde "vinterfrakke".

Idag drager jeg ind til københavn for at besøge min far og lede efter et par ting jeg ønsker mig. Blev så frustreret over min garderobe igår aftes, fordi jeg evig og altid går i det samme, og jeg føler efterhånden at jeg falder alt for meget ind i mængden.. Ikke at jeg vil begynde at være direkte opsigtsvækkende, men at have et lidt unikt præg på mine outfits er noget jeg savner, og jeg har næsten glemt hvordan man kommer ud af sin comfort-zone uden det behøver at stride mod ens stil. 
Jeg vil derfor lige love mig selv (og jer) at jeg kommer hjem imorgen med i hvert fald 1 item, som ikke ligner alt det andet jeg har hængende i min garderobe. I hvert fald skal jeg udvide min horisont en lille smule.. Men i må have det godt så længe, og så håber jeg at kunne vise jer noget NYT snart. 

Kys


1 kommentar:

  1. Lyder spændende med dit "projekt"! Dit outfit er også super fint:)

    Kig gerne forbi med ris eller ros.
    sarahriisager.blogspot.dk

    SvarSlet