tirsdag den 5. februar 2013

Precious


En skjorte, jeg har arvet fra min mor, og som nok er noget af det fineste stykke beklædning jeg i mit liv har mødt. Den er vildt skrøbelig og hullet alle vegne, men det er netop dét, der gør den så autentisk. Sådan noget blonde-sjov er normalt ikke min stil, men det her er jo en helt anden liga.
Selvfølgelig er betydningen af denne også helt særlig fordi den har tilhørt min mor. Det er det eneste tøj jeg har tilbage fra hende, og ligegyldigt hvor smadret den må blive, vil jeg stadig synes at den er uendeligt smuk.
Den er oven i købet også rigtig fin som en slags åben 'jakke', hvilken er måden hvorpå jeg har tænkt mig at bære den imorgen. 

Jeg vil tage et smut ned i køkkenet og hjælpe til med kartoffelpizza-bagningen. Den slags mad er stik mod mine kostregler, men lige idag er vistnok en helt særlig dag.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar