søndag den 23. september 2012

Begavet

Jeg ville lige vise jer et udsnit af mine gaver inden jeg smuttede i seng. De fleste af gaverne var faktisk penge, som jeg bl.a. skal bruge på en iphone, men der var også nogle rigtig dejlige guldkorn ind imellem. I min familie giver vi meget gaver 'med hjerte'. Altså, behøver de hverken at have kostet noget særligt, men hellere have en personlig værdi. Den øverste til venstre er en af mine absolutte yndlingsgaver! En mannequin-overkrop med den vildeste make-up! Så har jeg fået hunger-games trilogien på engelsk(hvis i ikke allerede har læst dem, så kan jeg kun anbefale dem! I hvert fald hvis i er til noget lidt overnaturligt halløjsa).. Neglelakkerne er fra min lillesøster, og i de fineste farver! Og så er ringene nogle min storesøster selv har lavet. Hun er keramiker/sølvsmed/smykkedesigner(generelt bare fucking kreativ), og jeg har gået og savlet over hendes smykker SÅ lang tid. Det kan være at i får resten at se om ikke så længe, jeg har også aftalt med mig selv at jeg skal ud og shoppe på det grummeste i næste weekend, så mon ikke der også bliver vist lidt godter dér? 
M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar