søndag den 23. september 2012

Chillin' on a saturday





Sweat - Fra efterskolen/Tee - H&M/Bukser - Monki/Sneakers - New Balance
Først og fremmest undskyld for min manglende aktivitet herinde de sidste par dage.. Jeg har haft MØG travlt :(((
Igår var jeg med min plejemor ude for at plukke blomster til min fødselsdag (som er idag, WUHU). Det silede ned, og jeg så rigtig chic ud i mit oversize-regnslag. Heldigvis klarede det lidt op så jeg kunne få et par billeder af dagens. Jeg gik all-in på street-looket igår, og bukserne som jeg har på, er virkelig en favorit! De er af uld, og er derfor ikke aktuelle om sommeren, men holy shit hvor skal de gås meget i de næste kolde måneder! Idag stresser jeg rundt og laver mad til de 30 mennesker der kommer til frokost om er par timer, men jeg GLÆDER mig. (har i øvrigt fået den sejeste gave nogensinde, som i selvfølgelig skal se!) 
Okay, nok skrive-diarré for nu. 
KYS M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar