søndag den 16. september 2012

I know places we can go...




Et af de bedste steder jeg ved. Når jeg er ked af det, forvirret, stresset, eller bare trænger til noget sol, så lægger jeg mig ud på taget. Det er deroppe jeg får de bedste ideer, der hvor alting falder på plads og hvor jeg lader op igen. Jeg var til fest igår, hvilket gør at jeg ikke er særligt produktiv idag what so ever. Så da solen tittede frem for en tid, var jeg hurtig til at gribe min dyne og kravle ud ad vinduet. Taget er det sted, hvor jeg kan slappe allermest af. Jeg er sikker på ikke at blive forstyrret, og jeg får ro til at tænke og slappe helt af. Jeg kan se ned til vandet når jeg sidder deroppe og det er lidt som en slags meditation faktisk, bare at sidde og kigge ud over havet. 
Har i også et 'hemmeligt sted' som betyder noget særligt for jer?
M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar