mandag den 22. oktober 2012

Grå skyer og minus på humørkontoen




Frakke - Won Hundred/T-shirt - H&M/Bælte - 2hand/Jeans - Cheap Monday/Sneakers - NB

Sådan her har jeg så set ud i dag. Egentlig ikke noget særligt, men jeg ville faktisk også bare vise jer min nye frakke. Eller, ny er den ikke engang længere, men jeg er fandme glad for den! Vil gerne indrømme at jeg købte den i troen om at den skulle agere vinterjakke, men jeg kan allerede nu mærke at det ikke bliver tilfældet. Fryser fandme allerede når jeg cykler! Jeg har haft en ret hård weekend på mange punkter, og derfor er det bare meget hårdere at komme op idag og vide at der er venter en hverdag forude. Jeg hader hverdage og pligter mere end noget andet! Nu vil jeg sætte mig med en kop god te og prøve at læse filosofi (de eneste lektier jeg rent faktisk gider at lave) 
Vi ses!
(forresten, så har jeg endelig fået en iPhone!!! Så i kan jo lige følge mig på instagram: mollybierlich.)


2 kommentarer:

  1. hvor er frakken lækker!! og hvor er du køn

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Jeg er sgu også lykkelig for den :-)

      Slet