mandag den 22. oktober 2012

Jeg var nødt til det....



Jeg ved sgu ikke helt med sådan noget her.. Ku bare ikke lade være, kender i ikke dét?

Højde? 160 cm. Alder? 18. Jomfru? Nein. Skostørrelse? 37, men det er som om det skifter lidt hele tiden. Ryger du? Øl og smøger hører sammen i mit hoved. Drikker du? Ja, gymnasiet uden alkohol er svært af forestille sig. Har du taget stoffer? Nej, ikke stoffer i den forstand. Alder, du forveksles med? De fleste tror jeg er meget yngre. Har du tatoveringer? Nej, ikke endnu, men de kommer forhåbentlig snart! Har du piercinger? Jeg har 1 i venstre øre og 2 i højre, men det er vel ikke piercinger. Vil du have flere piercinger? Jeg ville engang gerne have en septum(tyrering), og gudskelov for at det ikke blev en realitet. Bedste ven? Jeg har et par tætte venner, men er nok vokset lidt fra behovet for at have en ”bedste ven”. Status? Jeg har ikke nogen kæreste. Største turn on? Intelligens, humor og flotte øjne. Største turn off? Mangel på stilfornemmelse og usikkerhed. Yndlingsfilm? Dér må jeg nok svare Harry Potter, og ja, dem alle sammen. Hvad elsker du, når folk gør? Smiler. En, du savner? Min mor savner jeg meget. Mest traumatiske oplevelse? Det meste af min folkeskoletid var rigtig hård. En tilfældig fact om din personlighed? Jeg elsker at være social, men foretrækker langt hen ad vejen mit eget selskab. 
Hvad hader du mest ved dig selv? At jeg aldrig rigtig kan finde mig til rette i sociale sammenhænge. Føler mig altid lidt malplaceret. Hvad elsker du mest ved dig selv? At jeg er så ambitiøs, som jeg er, og at jeg er god til at opretholde en facade. Hvad vil du være, når du bliver “stor”? Lykkelig og succesfuld. Helt sikkert noget inde for mediebranchen. Hvad er dit forhold til dine søskende? Jeg er glad for at have mine søskende, men nogle af dem er jeg tættere med end andre. Hvad er dit forhold til dine forældre? Jeg har fået et fantastisk forhold til min far efter min mors død, men har det pt. Lidt svært ved at enes med min plejemor. Din definition på den perfekte date? En masse kloge film og et par flasker rødvin. Eller en øl i solen på en græsplæne. Har du nogle kæledyr? Vi har 2 hunde og 2 katte. Jeg kan dog ikke prale af at jeg er en dyreven. En beskrivelse af den dreng/pige, du er forelsket i? En sådan dreng har jeg desværre ikke fundet endnu. Beskrivelsen af den person, jeg mindst kan lide? Ærke provins-scooter tøs, der desværre ikke har fået øjnene op for andre mennesker. Hvad hadede du mest ved at gå i skole? Piger fra 3-6. klasse er ikke altid lige søde ved hinanden. Hvad stod der i din sidste sms? ”hold da helt kæft”. Hvilket ord bryder du dig mindst om? Tommeltot. Hvad synes du er attraktivt ved en kvinde? Fyldige læber, smal talje og smukke øjne. Hvad synes du er attraktivt ved en mand? Smukke øjne, god stil og markerede kindben. Hvor vil du gerne bo? Berlin eller London er en pigedrøm. En usikkerhed? Om jeg er interessant/sjov/sød nok. Jeg har efterhånden accepteret mit udseende, men kæmper med personligheden.  Mest værdsatte karaktertræk? Jeg beundrer virkelig de af mine venner, som helt ved hvem de er, og står ved det. 

2 kommentarer: