tirsdag den 16. oktober 2012

Dat skin

Jeg ville ønske at jeg var en af de der med faste skønhedsrutiner, der havde tålmodighed til at ligge med fancy agurkemasker hver dag.... Men truth is, at jeg faktisk indtil for kort tid siden ikke gjorde NOGET SOM HELST ved min hud. Jeg har, på trods af det, altid været kendt for mine abnormt bløde kinder, hæhæ.. Men altså, da jeg så havde fødselsdag fik jeg en hulens masse penge, som jeg bl.a. valgte at smide efter nogle gode ansigtspleje-ting. Jeg har kun hørt godt om Khiel's, og både design og koncept er lige mig, så jeg tænkte, at det kunne jeg jo ligeså godt prøve. Og hold da magle, hvor er jeg glad for at jeg gjorde det! Jeg har efterhånden skabt mig en (nogenlunde) regelmæssig aftenrutine med disse produkter, som ganske enkelt bare påføres i rækkefølgen på billedet. Jeg har nu pludselig forstået vigtigheden af at fjerne makeup før jeg går i seng, og de mirakler en god fugtighedscreme kan udrette. Jeg har aldrig være indehaver af uren hud eller noget, men i stressede perioder ligner jeg alligevel lort og får den der karakteristiske teenage-pande(griiimt udtryk, men jeg regner med i kan følge mig). Indtil videre har dette elimineret problemet, og jeg har ellers været mere stresset end nogensinde før. WEHU!
Så altså, hvis i ligesom mig er newbies i ansigtspleje, kan jeg virkelig godt anbefale Khiel's. Og jeg har fundet ud af at det slet ikke behøver være så besværligt. Alt det der med skrubbebørster og muddermasker er noget ubrugeligt pis. Noget så simpelt som en god ansigtsrens kan faktisk gøre det :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar