tirsdag den 16. oktober 2012

Oasen




Jeg ELSKER mit værelse. Derfor følte jeg også, at jeg lige måtte dele det med jer. Det kan godt være det ikke ser ud af meget, ingen fancy møbler der har kostet en formue, og ingen Balenciaga-tasker slænget skødesløst på sengen. Men mit værelse betyder røv meget for mig, fordi det er mit. JEG bestemmer hvordan der ser ud, hvad der skal være i fokus, hvor meget pynt der skal være.. Bevares, jeg kan da godt lige min plejemors indretning, men det er nok ikke sådan jeg ville vælge at indrette mig. Planter siger mig først og fremmest intet, og mor mig er mine sko og plakaten med min mor på det eneste værdigfulde pynt på mit værelse. More-is-less, og jeg er så glad for at jeg, når det kommet til mit værelse, har fået min vilje hele vejen igennem (okay, bortset fra det med at male gulvet hvidt desværre). Men det her yndige rum er simpelthen det, der gør det udholdeligt stadig at bo hjemme, så jeg er lykkelig for det!
Puha, lige kommet tilbage til bloggen, og allerede ustoppelig når det gælder skriblerier. Håber i nyder jeres efterårsferie :-))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar