tirsdag den 16. oktober 2012

Long time no see

Og så siger vi lige pænt goddag igen, i selskab med et crappy webcam-billede. Ja, jeg er stadig i live, men også kun lige. Har haft nogle rigtigt hårde uger af den ene og anden årsag, og derfor er bloggerier blevet nedprioteret en masse. Men nu lader vi bare som om at jeg aldrig har været væk, for jeg er fandme ligeså træt af at se undskyld-at-jeg-er-en-dårlig-blogger indlæg på andre blogs som jeg kunne forestille mig i også er. I hvert fald kommer der overflod i indlæg fra nu af og til en ny bølge af stress og et knust hjerte ruller ind over mig.
M

ps. Signe har opgivet blogger konceptet for good. Min teori er, at hun simpelthen er et for kreativt og unikt individ til at kunne smide sig selv på en sådan hylde. Jeg vil savne hendes selskab herinde, men det bliver sgu også sjovt igen af sparke røv efter eget hoved. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar