onsdag den 30. januar 2013

Back, but just for fun



Hola Chicas!
Jeg har sgu ikke rigtig blogget i 100 år.. Hvorfor er jeg egentlig ikke helt klar over, jeg tror bare ikke lysten har været der i samme omfang som det plejer, og så har jeg haft en masse andre ting at se til.  En anden ting er, at jeg er EKSTREMT påvirkelig, og ikke sådan en sej en, der bare skider på andres meninger og fordomme. For når nogle i min omgangskreds begynder at disse det er blogging-koncept, kan jeg jo pludselig godt se hvor lamt og åndssvagt det er at sidde her og poste billeder af sig selv, sit tøj, sit værelse osv.. SE MIG SE MIG SE MIG!!! Men jeg synes jo det er sjovt forhelvede! Det kunne være cool nok hvis jeg havde en reel grund til at blogge, eller der var en dybere mening med det fra min side. Og det har nok også været derfor jeg ikke har blogget så meget, fordi jeg følte mig mega dum, når der ikke engang var et formål med det. Men nu har jeg altså indset at det er OK at have det sjovt, være narcissistisk af helvede til og ganske enkelt ikke have en grund til at gøre noget man godt kan lide. Så nu blogger jeg videre, fordi det er underholdende. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar