onsdag den 30. januar 2013

Room tour updated

Nu er det længe siden det har været jul, men der er sket nogle ting i min Condoe of Awesomeness(ja, det har jeg døbt min beskedne hybel), som jeg har lyst til at vise jer. I julegave fin jeg nemlig denne kæmpefine lampe fra HAY, en masse lækre bronzefarvede bøjler(også fra HAY), og en dejligt stort uldtæppe fra The Rug Company.. Og så, om jeg ikke også har investeret i en sofa! Jeg fandt den på noget loppemarked for 200 kr. og indenunder det hvide stof jeg har lagt over er den da også latterligt grim. Men det er SÅ rart, og den har fået mit værelse til at ligne en hel lille lejlighed.. De billeder, der hænger på min halv-væg-ting, er bare nogle jeg har hevet ud fra nogle magasiner. Jeg elsker når man kan skifte det ud, som man har på væggen, og det ikke alt sammen er sømmet fast eller sat i ramme. 
Puha, jeg sidder faktisk og prøver at skrive SRO, men jeg har meget mere lyst til at kigge tumblrs og lave polyvores..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar