onsdag den 30. januar 2013

Current wardrobe

Current wardrobe

En lille oversigt over hvad jeg har i min garderobe for tiden. Min pæne frakke blev desværre stjålet nytårsaften, så jeg var nødt til at tage på jagt efter en ny. Det kunne ikke blive noget dyrt og vildt, så jeg endte med en ret fin kimono-inspireret sag fra Cheap Monday, som er skidekold, men som til gengæld har flotte ærmer. DAY-tasken ser man jo alle vegne, men der er uendeligt plads i den, og jeg er faktisk blevet glad for at bruge den som skoletaske til hverdag, da der både kan være idrætstøj, computer, bøger og diverse skrammel i den.

Men jeg har fået shoppet en del de sidste par måneder, mest basisting, men det er til gengæld også et godt stykke tid siden jeg har haft en tøjkrise, og jeg tror faktisk det skyldes disse køb. Nu er det i hvert fald snart tid til at være lidt mere vovet og købe nogle not-so-basic ting

Ingen kommentarer:

Send en kommentar