onsdag den 30. januar 2013

Trying to be one of the cool kids



Fandt min yndlingsjakke/cardigan frem idag. Har haft den siden 8. klasse, og jeg bliver mere og mere vild med den for hver gang jeg tager den på. Ville derudover også lige vise jer min første omgang blæk, som jeg fik lavet d. 1. december. Sommerfuglen er hvid inden i, det ses bare dårligt fordi jeg i forvejen er så bleg. Den har en ret særlig betydning for mig, og jeg synes den er helt fantastisk smuk. Helt sikkert ikke den sidste tus!

3 kommentarer:

  1. Uh hvor er jeg lykkelig over, at du er tilbage i blogland.

    Du har været savnet!

    Og hvor er din tatovering dog fin!

    SvarSlet
  2. Molly, du er en cool kid! fedt du er tilbage.

    SvarSlet
  3. Hold kæft hvor er i søde! Jeg er også glad for at være tilbage lige nu,
    har savnet at det her univers en smule..

    SvarSlet